Ključ Federerovih uspeha – ishrana i strogi fitnes plan!

  • Autor: Budoar

  • 09. mart 2018.

  • 17:52

Koje su to dnevne rutine Rogera Federera? Šta jede? Koliko spava?

Ključ Federerovih uspeha – ishrana i strogi fitnes plan!
Foto: Epa/Koen Suyk
 Nema sumnje da je Roger Federer jedan od najvećih tenisera ikada, a mnogi bi rekli i najveći. Dokaz za to su suve brojke: rekordnih 20 grend slemova, ukupno 97 titula, zatim rekordnih 305 nedelja na vrhu ATP liste, od čega 237 uzastopno.

 Ove sezone će slaviti 20 godina kao profesionalac, a procenat pobeda u karijeri mu je fantastičnih 82 odsto. On je, prosto, jedan od onih koji prevazišli sport.
Sve ovo ne bi bilo moguće bez strogog načina ishrane i fitnes plana, dizajniranog tako da mu omogući fizičku i mentalnu prednost nad protivnicima.

 Njegov plan ishrane je vrlo strog i težak.
Podrazumeva unos hranljivih namirnica, bogatih vlaknima i proteinima i sastoji se od obroka koji su raspoređeni u tačnim vremenskim intervalima.

 Otprilike dva do tri sata pre meča, on uzima obrok sa visokim sadržajem ugljenih hidrata, bez masnoće, sa malo vlakana. Na primer, obrok od mleka sa niskim sadržajem masti i žitaricama ili palačinke sa voćnim sirupom. To može biti i testenina ili pirinač sa paradajzom. Nutricionista Rogera Federera insistira na ishrani koja je bogata proteinima (meso, jaja), koje su važne za regeneraciju mišićnog tkiva.

 Kako Federer sam kaže, da bi izdržao taj tempo, pored ishrane, važno mu je i da ima 10 sati sna, što mu je nekad vrlo teško obzirom da ima četvoro dece.

 Iz svega ovoga, zaključujemo da njegov uspeh nije slučajan, već je on posledica dugog i napornog rada i mnogo odricanja. Uostalom, to je i inače, siguran put do uspeha!

Komentari